Firma ubezpieczeniowa Proama osiągnęła swoisty rekord. Trzy lata na polskim rynku, przyniosły jej milion klientów. Tyle osób zdecydowało się na zakup produktów ochronnych tej firmy. Pierwsza polisa Proama została kupiona w listopadzie 2011 roku. Pierwsza kampania reklamowa firmy ruszyła na początku roku 2012. Był to początek oficjalnej działalności tego ubezpieczyciela. Pierwszymi produktami zaproponowanymi klientom były podstawowe ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC.
Produkty te posiadały wiele atrakcyjnych opcji, takich jak NNW i Super Assistance. Aktualna oferta towarzystwa jest o wiele bogatsza. W Proama można ubezpieczać się na życie, ubezpieczać mieszkania, a także małe i średnie firmy. Na sukces firmy składa się wiele czynników Jednym z nich jest praca agentów, która daje 80% sprzedaży. Produkty Proama dostępne są w multiagencjach, w internecie oraz w ogólnopolskim oddziale obsługi klienta. Kupujący polisy w sieci i za pośrednictwem infolinii, mogą liczyć na indywidualne wsparcie ze strony doradców. Proama posiada dwa stacjonarne biura w Warszawie i Lublinie. Pracuje w nich siedemset osób.